Lite tankar

I bland blir jag så himla less på mig själv :(  Om något blir fel i min familj eller här hemma så känner jag alltid att det är jag som har skulden... jag förstår inte varför jag känner så men det är så jag känner. Förtillfället är jag jätte rädd att gå ut för jag är rädd att jag ska halka och göra illa mig jag tycker att oscar har haft nog med att behöva ta hand om mig när jag har gjort illa mig :(  Jag vet inte varför jag känner som jag gör men just nu så är det så mycket som skrämmer mig :( Varför ska det vara så?? Jag kanske bara inte förtjänar att må bra...

Kommentarer
Postat av: Mormor

Du ska inte känna så. Ta det lugnt så går det bra.

2009-02-13 @ 19:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0