Hej Hej!!

Nu så är jag på bättre humör än sist :S ber om ursäkt för mitt utfall men kände mig allmänt pissig =/  Har haft feber av och till i nästan 2 veckor nu är helt orkeslös =/ men jag hoppas det blir bättre snart :D tänkte för första gången testa och lägga upp en bild i ett jätte coolt program jag hittade Picasa 3 det är kanon och mycket lättare än Photoshop :D Äntilgen är Emelie och Robin här igen saknat dom så :D som vanligt så står LANA och kolla på film högst på att göra listan :D

Puss & Kram


kolla va duktig jag är :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ville bara önska en trevlig helg!

Kram från oss här i Bergen!

2009-02-28 @ 21:07:45
URL: http://johannamariastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0