Släkt middag och lite jul funderingar

Då va det bara fyra dagar kvar till Jul *PANIK* jag har så mycket kvar att göra (tycker jag) endå är julklapparna köpta julpyntet är uppe och det är städat. Det jag har kvar är att handla mat... Hallå va har jag och ha panik över?? Det är väll den vanliga prestations ångesten som kommer upp att jag vill ha allt "perfekt" aaargh va trött jag blir på mig själv.... I dag va jag och Oscar till hans föräldrar på middag för dom hadde besök av Oscars Mormor och Morbröder från Borlänge. Det va ritkigt trevligt med god mat :D Jag hoppas verkligen att Emelie blir frisk till Julafton ser verkligen framemot att fira Jul med henne och Pappa och Lisa (Hanse och Irma också så klart) ♥ Nu ska vi snart hem jag ska Tvätta och fixa lite där hemma.

Ha det så bra alla :D Håller tummarna för att det blir någon snö till Jul

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Du vet väl att hur du än vrider och vänder dig så har du rumpan bak! Men om du drar ner brallorna då tittar rumpan fram hihihi God Jul!

2008-12-21 @ 10:06:07
Postat av: Lisa

Vet du?!

Det snöar ju idag på julafton fniss

2008-12-24 @ 08:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0